Sommarlov!!

Sommarlov! yeppi, skolan slutade i dag det är ju nice. Vi hade en tråkig avslutning som man skulle kunna skippa, men men. vi tittade på cirkus som några på skolan visade upp, en kille trillade då och skadade nacken så ambulanshelikopten var tvungen att komma.
Efter det så gick vi till våra klassrum där fick vi cupcakes jag tror att det stavas så ;) Men dom var skit goda! tack Elin och Gabbi.

Sen så gick jag Gabbi, Tobisa och Jonas och badade, men Gabbi var tvungen att gå nästan med en gång :( Jag och killarna hade det bra ändå, vi badade typ i två timmar. Sen så gick vi och satte oss på en busshåldsplats och då kommer Tobias på att han är hungrig. Så vi gick till pizzan så köpte han en pizza eller hur det nu stavas.
så sitter han och äter medans jag och Jonas äter lite (MYCKET) sallad. sen så kommer han som ska ta betalt så säger han att det kostar 65 kr och tobias hade bara 60 kr :O Då vart han sur. Jonas sprang hem till sig och hämtade 5 kr, sen så gick vi och tobisa åkte hem. Den värsta var att sen så när jag kom hem så sa mamma vad vill du äta jag ba spelar ingen roll vad vill ni äta han ba vi funderar på pizzan man ba faan... Lite pinsamt att komma dit när man just har blivit utskälld och varit otrevlig mot han i pizzan, hahah men det blev thai ;) Tur (Y)

Aja bilder kommer sen från dagen! ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0