Länktar!

Åhh, jag länkter så till jag ska åka till Turkiet och på ridläger! ;O I dag så var det ju segling i skolan :). Det var ju as tråkigt, men sen så badade jag, Tobias, Konrad och lite Charlie. Jag, Tobias och Konrad hade blålerakrig (??), det var skoj men Tobias smetade in hela mitt hår i det! :O Först så sa jag att det var okej att han la lite men han tog den största klumpen han hittade (taskigt). Gabbi fick hjälpa mig att ta bort det, men det gick inte så bra.

Efter skolan så följde jag och Elin med Gabbi och färgade håret. Från blondin till brunett! Det vart as snyggt ;D
då passade hon på att färga ögonbryn och ögonfransarna med (Y). Jag och Elin satt och tittade och läste skvaller tidningar.

Väl hemma :) Har nyss dushat för jag hade sten i hårbotten men nu är det borta! men nu ska jag hitta på nått!

Jag tog lite skummafotton på mig nyss =





再见 = hejdå på kinesiska! ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0