ja..

Yepp min tredje blogg. Jag undrar om jag kommer tycka att det är skoj att blogga nu för det har jag ju inte tyckt förr, men jag tänkte att jag skulle ge detta en chans! 
 Ja jag kan väl börga med att säga att jag skiter i hur många läsare jag har och jag bryr mig inte om ''anonyma'' komentarer som är elakt riktade mot mig eller min kompisar. (inte för jag bryr mig så mycket om dom som är ikke anonyma heller)
Ja då vet ni ju det! (Toppen) :)

Ja, nu ska jag väl berätta om min dag! Skola skola skola skola, snart är det slut. Jag gick upp och tog mig en macka, åkte till skolan. Matten. Vi spelade ett spel som gick ut på att man inte skulle ta den sista pappersbiten som låg på en spelplan. Det var faktist ganska roligt! Jag kom på 9:onde plats av 11 inte så bra =/
Engelska, jag Gabbi, Elin och Rebecca var ute och filmade i skogen en film som vi pratade engelska på. Jag var ju så klart jätte dålig på att prata engelska så det vart lite fult. Men det var jätteroligt! No, vi skulle redovisa om olikadroger vi jobbat med. Jag och Y fick alkohol, men Y var inte dår så jag fick redovisa själv:( Aja det gick väl bra. Lunch, vi fick pandkakor med sylt, jag Gabbi, Elin och Danni hade en tävling om vem som kunde äta mest. jag och Gabbi åt lika många och kom på sista plats( vi måsta ha en duell!) Haha. Slöjd, jag hade inte så mycket att göra jag täljer ju annars men i dag så målade jag min gubbe som jag täljde, humm kämmer mig lite som emil i lönneberga! Tyska, åh man blir ju trött bara man hör namnet.. men det var faktist ganska roligt hela lektionen var vi ute och spelade teater kan man säga.. Jag och Gabbi hoppade ner i jätte högtgräs och jag stack mig på minst tio brännässlor, haha jag vet inte hur det stavas! :O Sen så var skolan slut. Då åkte jag och red med Gabbis stora syster, det var jätteroligt! Hihi, när vi väntade på bussen så köpte vi jordgubbar och åt dom medans vi väntade ( jättegott )  :) Så har min dag varit! Men var berädd på att jag kommer kanske inte blogga varje dag!
Ha det bra!


 Jag XP

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad kul att du bloggar nu :D :D :D :D.

2010-06-04 @ 07:26:41
URL: http://controella.blogg.se/
Postat av: Din bästavän / D

BÄÄÄÄÄÄSTIIIS, du bloggar min älskling ! Skit bra sagt det där med att du inte bryr dig hur många besökare du har. Jag gillar ^^ Jag har en blogg för att samla alla minnen och jag tror att det är roligt när man blir äldre och kan kolla tillbaka XD Älskar dej mest av alla min älskade toabortste :P puuuuuussss :*

2010-06-04 @ 15:51:28
URL: http://daniis.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Har gjort en design, om du vill ha den så får du den :D.

2010-06-05 @ 19:38:41
URL: http://controella.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kul att du ska börja blogga igen :)

Bra att du inte bryr dig om anonyma kommentarer :D

Puus<33

2010-06-06 @ 12:32:04
URL: http://denijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0